Rozwój komunikacji i współpracy

Aldona Gaudyn

16 listopada 2024

Czym jest skuteczna komunikacja?

Efektywna komunikacja polega na przekazaniu komunikatu w taki sposób, aby odbiorca zrozumiał intencje rozmówcy. Proces ten ma sens tylko w tedy, gdy wiadomość otrzymana jest jak najbardziej zbliżona znaczeniowo do wiadomości nadawanej oraz zachęca odbiorcę do podejmowania działań zbieżnych z oczekiwaniami nadawcy (L.Kozioł 2005, s. 33)

 

Dlaczego warto budować świadomość i rozwijać kompetencje interpersonalne?

Za skuteczną komunikację, a co za tym idzie, współpracę, odpowiada nadawca

 

W poznaniu swojego stylu współpracy i komunikacji oraz strategii wzmacniających ich skuteczność pomocne jest badanie Everything DiSC.

 

W czym pomoże Ci badanie i sesja feedbackowo-coachingowa?

  • zbudowaniu świadomości siebie i innych
  • poprawie umiejętności interpersonalnych
  • maksymalizacji swoich mocnych stron
  • zminimalizowaniu konfliktów

 

Czego dowiesz się dzięki badaniu i sesji?

  • jakie są Twoje priorytety i preferencje w miejscu pracy
  • jak się komunikujesz i jak inni mogą odbierać twój styl
  • jakie jest twoje nastawienie do konfliktów
  • co Cię motywuje, a co stresuje
  • jak reagujesz na osoby o odmiennych lub odmiennych stylu
  • jak zwiększyć swoją skuteczność w kontakcie z innymi stylami
  • jak możesz zwiększyć swoją ogólną skuteczność w miejscu pracy

 

Zobacz przykładowy raport

  • badanie + raport - 460PLN
  • badanie + raport + 1h sesja z omówieniem - 660PLN

Chcesz dowiedzieć się więcej lub umówić się na spotkanie bądź rozmowę

 

Skontaktuj się ze mną

Coach | Coaching | Rozwój | Coaching Poznań | Coaching online

Obserwuj mnie w social mediach