Rozwój komunikacji i współpracy

Aldona Gaudyn

16 listopada 2024

Czym jest skuteczna komunikacja?

Efektywna komunikacja polega na przekazaniu komunikatu w taki sposób, aby odbiorca zrozumiał intencje rozmówcy. Proces ten ma sens tylko w tedy, gdy wiadomość otrzymana jest jak najbardziej zbliżona znaczeniowo do wiadomości nadawanej oraz zachęca odbiorcę do podejmowania działań zbieżnych z oczekiwaniami nadawcy (L.Kozioł 2005, s. 33)

 

Dlaczego warto budować świadomość i rozwijać kompetencje interpersonalne?

Za skuteczną komunikację, a co za tym idzie, współpracę, odpowiada nadawca

 

W poznaniu swojego stylu współpracy i komunikacji oraz strategii wzmacniających ich skuteczność pomocne jest badanie Everything DiSC.

 

W czym pomoże Ci badanie i sesja feedbackowo-coachingowa?

- zbudowaniu świadomości siebie i innych

- poprawie umiejętności interpersonalnych

- maksymalizacji swoich mocnych stron

- zminimalizowaniu konfliktów

 

Czego dowiesz się dzięki badaniu i sesji?

- jakie są Twoje priorytety i preferencje w miejscu pracy

- jak się komunikujesz i jak inni mogą odbierać twój styl

- jakie jest twoje nastawienie do konfliktów

- co Cię motywuje, a co stresuje

- jak reagujesz na osoby o odmiennych lub odmiennych stylu

- jak zwiększyć swoją skuteczność w kontakcie z innymi stylami

- jak możesz zwiększyć swoją ogólną skuteczność w miejscu pracy

 

Zobacz przykładowy raport

Chcesz dowiedzieć się więcej lub umówić się na spotkanie bądź rozmowę

 

Skontaktuj się ze mną

Coach | Coaching | Rozwój | Coaching Poznań | Coaching online

Obserwuj mnie w social mediach