Czym jest skuteczna komunikacja?
Efektywna komunikacja polega na przekazaniu komunikatu w taki sposób, aby odbiorca zrozumiał intencje rozmówcy. Proces ten ma sens tylko w tedy, gdy wiadomość otrzymana jest jak najbardziej zbliżona znaczeniowo do wiadomości nadawanej oraz zachęca odbiorcę do podejmowania działań zbieżnych z oczekiwaniami nadawcy (L.Kozioł 2005, s. 33)
Dlaczego warto budować świadomość i rozwijać kompetencje interpersonalne?
Za skuteczną komunikację, a co za tym idzie, współpracę, odpowiada nadawca
W poznaniu swojego stylu współpracy i komunikacji oraz strategii wzmacniających ich skuteczność pomocne jest badanie Everything DiSC.
W czym pomoże Ci badanie i sesja feedbackowo-coachingowa?
Czego dowiesz się dzięki badaniu i sesji?
Zobacz przykładowy raport
Coaching | Coaching online | Coaching Poznań | Coaching kariery | Coaching zawodowy | Life Coaching | Coaching zmiany | Mentoring | Gallup | Clifton Strengths | MTQ | ILM72 | DiSC
Obserwuj mnie w social mediach